Wednesday, August 20, 2014

Hari Raya 2014 Part 2

walaupun raya dah nak habis... aku baru nak rajin update pasal gambar raya... malam raya kat rumah aku memang happening... iyerlar duduk kg kan... mercun tak yah ckplar.. tak berenti2.. dum dam dum dam.. malam raya tu plak ada takbir rumah ke rumah.. so seronoklar budak2 nie nak ikut orang pegi takbir.. 


gambar sebelum pegi takbir.. gaya2 sopan.. ni baru intro..



tgk.. dah panjat atas meja nenek.. habis roboh meja nenek ko..


ok tukar plak ambik gambar kat bawah.. baik turun dari meja tu sebelum nenek ko bawak rotan.. 



ok nampak si kecik tu tersepit.. haha...saper suruh duduk kat tepi tukan.. hambik ko..


ok freestyle.. kemain semua nak jadi ultraman..


action skit2 dulu k.. 


ok over skit.. aperhal anak aku mcm nak lumba lari tu...




lagi.. yg kecik tu dia tak tau pun aper sebenarnya.. ikut yg besar jer.. especially budak yg tersepit tadi tu...


last sekali.. yg kat depan action sama jer..  orang suruh tukar action.. dia bantai tukar kaki jer.. aper pun tak boleh..


tahun ni rumah aku rumah 1st takbir.. nasib baik.. dia ikut turn.. tahun ni rumah aku 1st.. tahun depan rumah aku last.. kalau last tu memang masak.. tunggular ko sampai tersengguk2 baru ornag sampai nak takbir rumah ko.. 



ok budak nie memang tak makan saman.. ikut suka dia.. orang tgh takbir dia boleh buat ultraman kat tengah2 orang takbir.. ayah aku cakap pegi kat umah orang.. cucu2 shuhaimi yg paling bising sekali.. makan pun cucu2 shuhaimi yg paling byk sekali makan.. lantak koranglar..

malam tu diaorang takbir sampai kul 1 pagi.. yg relaxnya kitaorang orang ppuan kat umah.. syok wei.. tgk love u mr arrogant raya.. hahaha.. gelak jahat... bila balik kul 1 pagi.. budak2 sibuk dok kira duit raya.. hello orang nak bangun awal esok.. esok hari raya.. sedap plak korang kira duit malam2 tu eh.. siap bergaduh kenaper sampul orang ni ader.. yg nie tak ader.. pening kepala... pegang rotan.. eh pandai plak masing2 kemas terus tido. nak jugak aku jadi mak tiri baru nak tido memasing..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014