Monday, August 4, 2014

Nasi Lemak Warisan Sambal Opah

Rasanya lama dah tak update pasal makan2.. byk sebenarnya tempat yg aku nak share.. tapi mood mcm kelautlar.. tapi ni gigih jugak aku nak update.. eheh..

malam tadi pegi makan kat USJ.. kat area taipan.. nama kedai dia Nasi lemak warisan sambal opah.. byk kali dah aku pegi makan kat sini tapi tak sempat nak update.. area taipan ni memang byk tempat makan n boleh kata semua tempat sedap n ader speciality dia.. kita start dgn kedai nasi lemak ni dulu..nanti kalau aku rajin aku update pasal kedai yg lain plak k..


ni sign board dia.. corner lot.. dekat dgn masjid.. rasanaya nama masjid tu masjid al falah.. 

kat sini memang kena beratur utk ambik nasik lemak.. letak dlm try.. tp nasi lemak dia alahai kecik2 jer.. satu bungkus RM 1.20 kalau tak silaplar harga dia..  sebab selalu naim yg bayar.. aku tukang makan jer.. kehkeh...


ni lauk2 dia yg korang boleh pilih... mcm2 lauk.. bihun n mee goreng pun ader..


nah ni dia punya nasik lemak.. kalau setakat orang besar.. paling kurang 2 bungkuslar.. sebungkus tu memang celah gigi jer.. hehe..


sambal dia sedaplar.. sini konsep beratur ambik nasik lemak.. ambik lauk... pastu beratur lagi utk bayar... air boleh order masa korang duduk or masa nak bayar tu.. tak kisah.. 

dia mcm alar2 kedai nasi lemak kat kg baru tu. ader orang panggil Nasi lemak Atan.. alar kedai dia  dekat dgn Club Sultan Sulaiman kg baru tu.. lebih kurang mcm tular konsepnya.. 

so saper2 yg berminat bolehlar terjah..

Address: 
2-56, Jalan USJ 9/5p, Subang Jaya, Selangor

waktu operasi: 
5pm to 5a.m..  tutup hari Selasa.. kalau tak silaplar.


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014