Tuesday, August 12, 2014

The Sumbs

ok stop sekejap nak citer pasal hari raya.. kita citer pasal makan lagi.. malam tadi pegi makan kat the sumbs.. lama dah tak datang.. dah tambah menu dah diaorang.. ader menu steak.. sebelum nie tak ader..


aku tak ambik gambar kat luar sebab masa pegi ni malam.. so malas nak kluar snap2.. kalau korang pegi petang or thari selalunya beratur.. tapi ni aku pegi weekdays malam.. so tak ramai sgt orang.. tempat still ada..



kat sini dia ader desert suka sucre owned by fazley master chef.. aku tak penah try dessert2 fazley sebab cantik sgt.. haha.. 



kat sini memang semua serve pakai paper.. ni air dia.. kat sini air memang murah.. range dlm 2-4 inggit jer.. 1st time aku pegi restaurant ala2 western ni jual air murah.. 


food dia semua dia serve dlm box.. new concept.. memang lain dari yg lain.. tapi kalau yg berkuah tu payah jugaklar nak makan.. 


ni caboranara.. sedap.. aku suka cabonara dia.. just nice.. harga dia RM 9.9 jer.. 


ni pun popular kat sini.. churros.. RM 4.9..


ni menu baru.. steak aper tah aku tak sure.. daging dia sedap. tapi tak larat nak habiskan.. sebab dia goreng mcm tu.. kenyang jadinya.. ni price dia RM 25.9.. new menu dia mahal skit.. tapi kalau nak compare dgn restaurant lain.. memang dia murahlar.. kalau kat tempat lain aku rasa dlm 30-40 ringgit.. 


ni dendeng sandwich.. ni memang sedap.. tapi makan 2 dah kenyang.. memang padat giler isi dia..  


closed up skit.. ehehe.. nanti kalau korang pegi sini boleh try ni.. memang sedap.. aku kalau datang sini memang akan order nie.. harga dia RM 9.9 or RM 8.9.. tak ingat dah.. 

dessert dia yg aku suka adalah mars bars.. memang sedap.. RM 9.9 utk 3 bijik.. tapi memang sedap.. should try.. pana cotta dia pun sedap.. 

overall food dia kat sini sedap.. n murah.. tak ader tax.. memang bayar price yg dia tulis jer.. 

saper2 yg nak pegi location dia belakang tesco shah alam.. dia memang tersorok skit.. korang round jer kat rumah2 kedai kat situ.. dia memang kebelakang skit.. 

ni alamat dia: 

The Sumbs Cafe,
7-04-01 Persiaran Alam Pusat perniagaan World Wide, 
Persiaran Akuatik Sekyen 13, Shah Alam.
Open daily 11a.m to 11.00 pm (closed on friday)
GPS: 3.073067, 101.54408

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014