Friday, August 29, 2014

Maybank Game 2014

jumaat aku der Teanbuilding kan? so sabtu n ahad plak ader maybank game kat balakong..
 
ok jom layan gambar jer.. skang nie tahap kemalasan nak menulis adalah pada tahap yg boleh di banggakan.. kehkeh...



ni jadual perlawanan.. tapi tak termasuk quarter, semi n final.. aku unde menara maybank...


this is our team utk menara maybank.. double men, double women n veteran double.. 


ok ni double for men


ni partner aku k..abaikan tudung aku yg musliyah itu.. kehkeh..


ni masa final.. memang mcm nak mati aku main sebab tak training pun..


menara Menang GOLD medal... tapi padahnya aku telah mengMCkan diri aku semalam sebabnya badan dah mcm robot.. giler kaki tak leh bengkok... 

aper2 pun thanks to all  from Menara Maybank.. we did a good job guys!!

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014