Wednesday, August 17, 2011

Cerita Dongeng...

Tadi masa duduk borak2.. 1 of my friend, Kak Eda citer pasal anak dia yg memang lurus bendul.. anak dia tu tgh citer Ana Lu'lu malam tadi.. so aderlar part dlm citer tu diaorang makan waktu siang.. selamba anak kawan aku nie cakap.. "Tak puasa ker diaorang nie?".. ahahhaha.. lurus bendul anak kawan aku nie.. ehehe.. dia ingat orang yg berlakon tu semua live agaknya...

bila dia cerita tu.. buatkan aku teringat masa aku kecik2 dulu.. masa tu aku darjah 3 kalau tak silap... pada pemikiran aku nie... aku ingat orang islam ppuan jer akan period n orang yg dah kawin jer bleh mengandung.. sebab pada aku tuhan tu kan maha berkuasa.. so dia taular orang tu dah kawin ker belum... bila orang tu dah kawin.. baru dia bagi orang tu mengandung.. samalar dgn orang period.. tuhan tu tau saper islam ker tak.. so dia bagi period kat orang2 islam jer.. ahaahah.. daif giler aku masa tu..

otak aku nie pk mcm tu sampailar aku Form 3 tau tak.. ader blajar pasal persenyawaan barular aku tau ... hheheh..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014