Thursday, August 11, 2011

No title...

aku dlm mood malas nak pegi keja.. huhu.. harini baru start keja lepas cuti 5 hari... sabtu sampai semalam...

harini nak pegi keja.. adalah satu cabaran yg hebat(mcm ayat kartun2 jepun)... bleh nak bangun tadi.. siap mimpi aku cal bos aku cakap nak EL.. ahaha... dlm kepala otak dah awal2 pk nak EL.. tapi bila pk2 balik.. tak blehlar.. kena jugak pegi keja(ader tak mcm ayat pekerja cemerlang?)...

tgh duduk depan PC.. terpk best jugak keja harini... sbb esok dah jumaat.. pastu cuti balik... dan yg buat mood aku jadi lagi ok.. bos aku half day harini... lalalalalalala... tetiba tanduk kluar.. ahahah...

nak citer pasal balik kampung.. tapi nantilar... hmm.. best balik kampung.. rasa mcm happy giler dapat berbuka kat umah dgn ibu n ayah... rasa terubat rindu(uweekkk.. ayat nak muntah)... tapi seriuslar.. aku suka giler balik kg.. happy yg tak dapat nak cakap..

tapilar kan bila dah balik tu.. ko tau jerlar.. makan tido.. makan tido... wah.. membesar bagaikan johan... huhu... ibu plak masak mcm2.. rasa mcm nak makan semua dgn byknya.. tapi bulan puasa.. byk manalar sgt bleh makan..

anyway.. balik kampung memang best... sebab dapat makan makanan yg sedap2.. dapat rehat.. mcm dapat terapi kat spa tau.. eheheh..

oklar.. dah merapu2 dah aku cakap nie.. padahal nak cakap tak ader mood nak keja jer.. eheh...

nanti aku update pasal balik kampung eh.. mcm pegi holiday plak.. nak update2.. huhhu...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014