Monday, August 29, 2011

Gigih Ker???

Hari ni aku still lagi kerja... gigih ker??? ader rasa nak nangis x? waaaa...... aku naik lif tadi dah ader orang tanya.. padahal aku tak kenal pun cina tu.. "u tak cuti ka??".. kang aku melalak kang.. baru ko tau..

kawan aku si jurihan n jujana tu.. dok twit2.. tanya.. tgk keja ker??? kurang asam korang.. takper2.. ader lori ader bas... tahun depan aku balas.. ko tgklar.. ooo...bersuka ria korang eh cuti lama... takper2 aku kasi can.. korang tgk tahun depan...

hari jumaat nie aku kena paksa cuti dgn bos aku.. ehehe.. sbb tak ader orang keja pun hari jumaat.. vendor, IT.. semua cuti.. team aku pun semua cuti.. aku dgn bos aku jer keja... so aper lagi.. bos aku ajak cuti.. hahah.. ko tgk.. bos yg ajak aku cuti.... korang ader ker gigih keja mcm aku.. sampai bos ajak cuti.. huhuhu...

sebenarnya harini aku ader byk keja nak kena siapkan... kena siapkan jugak sebelum minggu depan... sebelum minggu depan?????? maknanya harinilar kena siap... huhuh.... tapikan.. tau2 jerlar.. keja byk pun.. tapi mood dah tak ader... rasa mcm nak cuti jer harini... huhuh..tgklar harini.. aku akan update blog dgn byknya(tetiba kluar tanduk)..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014