Tuesday, August 2, 2011

makan jer.. mana tak gemuk...

Last Thursday... vendor belanja makan... kat Seri Melayu...

memang sebelum puasa tu makan jerlar keja kitaorang...

Start on Last Tuesday... thari kitaorang order Chili's kat Room Service masa lunch...

Wednesday pegi makan kat Chakri masa dinner...

Thursday.. Lunch kat Seri Melayu...

Friday.. ader townhall session.. ader Hi tea kat tingkat 46.. huhuhu.. memang makan tak abis2 sebelum puasa...

So aku nak citer pasal hari Khamis lepas...


Nie masa sampai kat Seri Melayu.. memang "Seri melayu" betullar...




Makan Buffet kat sini.. makan dia bleh kata oklar.. tapi aku suka dessert dia.. mcm2 kuih tradisional... then yg jadi favourite aku..pulut + santan durian.. superb... memang soft giler pulut dia.. n santan durian pun best.. tak manis sgt.. just nice... tak surelar orang lain.. sebab ader jugak yg comment.. pulut dia melekit sgt.. tapi aku suka...



Nie muka orang dah kekenyangan makan.. sedap ko bersandar eh mad dlm keta... kemain lagi ko mcm big bos..

Kalau korang perasanlar.. kalau gambar lelaki kat ofis yg aku post kat blog nie mesti muka mamat nie jer yg kluar.. bukan sebab skandal eh.. tapi sebab dia sorang jer lelaki kat ofis aku.. sebab tular muka dia jer yg 'enterprem"..

Kat ofis aku nisbah lelaki n ppuan tu 5:1 kot.. memang spesis tertancamlar diaoarang nie.. eheh..

sedap jer aku kutuk.. takper.. amad tak baca blog aku nie... ehehe...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014