Wednesday, August 3, 2011

Teringat ker???

Semalam aku balik dari keja.. sampai w/maju kul 5.45.. cepat tak? eheh.. sampai umah aku dlm kul 6.. so sempatlar mandi2 semua dulu.. pastu barular pegi umah mak mertua aku.. buka kat sana..

bulan puasa nie memang kena balik umah dulu mandi2 semua.. sebab naim malam nak pegi tarawih.. so kalau lepas buka baru balik n mandi .. tak sempat naim nak pegi isyak kat masjid... so balik umah dulu.. dlm kul 6.30 dah sampai umah mak mertua aku.. tunggu buka kul 7 lebih..

nasib baik skang nie berbuka lambat.. tak aderlar terkejar2 sgt.. bulan puasa nie aku balik naik LRT jer.. tak naik keta... jem petang2 memang luar biasa kalau bulan puasa nie.. semua orang nak balik cepat.. pastu naim plak tak keja... cuti.. lagilar malas nak pegi keja sorang2 naik keta.. baik naik LRT lagi bagus.. pagi2 pun bleh kluar lambat skit..

byk plak aku menyimpang.. bukan tu aku nak citer....aku nak citer lain sebenarnya.. eheeh...

nie baru citer betul... semalam petang masa siap2 nak pegi umah mak mertua aku tu.. aku capai HP.. tetiba dapat msg kat whatsApp..

"selamat berbuka mi.. Luv u.. hihihi..." from daddy firaz...

aku pandang naim... dia gelak2.. aku tanya msg aper nie.. sambil gelak2 tu dia cakap.. teringat zaman bercinta.. ahaahah.. sebab masa bercinta dulu.. kalau nak buka jer.. mesti message..

"selamat berbuka.. Luv u"..

ader luv u tak tahan.. eheheh.. masa bercinta.. semuanya suka...mengeletis mak aku cakap..

tapi laki aku nie.. kalau jumpa depan2.. kemain lagi control.. tak ader canlar ko nak mengada2 nie... bo layanlar.. dlm msg jerlar ko harap nak luv u.. luv u..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014