Monday, January 12, 2015

Swiss Garden, Kuala Lumpur

End of year haritu geng sengal ader pegi makan2.. choose Swiss Garden sebab dekat.. orang pun tak ramai.. so ader privacy skit.. 


1st plate aku... udang basil rasanya.. memang sedap.. 2-3 kali aku dok ulang makan ni jer..

pastu lala masak sambal.. pun sedap.. pastu daging masak aper eh.. tak ingat.. pun sedap.. kambing dia pun sedap... 



ok nie rumpai laut... jelly aper eh nama dia.. ni pun sedap... dia buat mcm kerabu.. 

rojak buah.. pun sedap.. kuah dia pekat.. n paling aku suka kacang ko boleh letak beraper byk yg ko nak.. hehe


ni mee kari.. aku tak try ni.. tapi kawan aku cakap not bad.. 


daging dgn barbeque sos.. 


sup ekor.. pun sedap... 


ni seround lagi udang.. daging dia memang terbaik.. sedap giler.. 


dessert dia pun sedap.. tapi mostly memang coklat jer.. yg hijau tu kuih cina.. lembut sgttt.. pun sedap..


kuih tradisional.. oklar.. tapi aku rasa ni yg instant punya.. bengkang ubi dia tak lembut.. rasa tu dah ader tapi dia punya tekstur dia pun memang mcm instant sgt.. 



ABC ikut suka aku.. aku kalau makan ABC memang suka letak jagung byk2.... sedap...



aiskrim.. yum2.. letak plak kacang n jagung.. perghhhh terangkat..


geng sengal.. wonderful friends..


atas bas pun ambik gambar.. peduli aper kan?? sebabkan ader sorang OKU.. haha.. taklar.. kak rab lutut dia sakit.. tak boleh jalan jauh.. so kitoarnag naik bas jer dari maybank ke swiss garden.. 


ader ku kesah ambik gambar atas bas.. kehkeh..


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014