Friday, January 2, 2015

Celebrate kat rumah jer...

sambungan lagi dari post yg lepas.. hambik ko aku main sambung2 jer.. haha.. muaklar korang dgr citer aku.. 

balik dari KLCC.. sampai rumah dlm kul 6 mcm tu.. dlm keta aku tido.. sampai rumah pun aku tido sampai kul 7.. naim cakap kak ya nak dtg rumah malam nie lepas maghrib..  


masa tunggu tu aku tgk atas meja ader ni jer.. kek aku. naim beli kat i setan klcc.. oklar.. kek kecik sebab kek memang tak makan sgt.. kecik ni pun ambik masa 3 hari baru nak habis.. 

dlm otak aku pk.. takperlar kang kak ya sampai suruh bibik buat cekodok sayur yg diaorang suka tu.. pastu baru bawak diorang kluar makan..

lepas maghrib naim suruh aku tukar baju.. sebab orang nak dtg.. alar oklar ni seluar 3 suku.. bukan saper pun nak dtg. kak ya n mama jer.. tapi sebab dia suruh aku pun ikut jerlar.. sebab naim jarang suruh2 aku nie.. sekali dia suruh tu memang aku ikut walaupun membebel2lar.. haha..

tetiba dlm kul 8 tu.. aku tgk in laws aku semua datang.. aku mcm blur... sebab kak ya bawak masuk makanan byk giler.. 

tapi tak terpk lagi tu.. aku pk mungkin ada lebih makanan kot kat rumah dia tu yg dia bawak tu.. blur lagi.. haha.. sekali tgk bibik goreng ayam yg kak ya bawak tu.. pastu ader banoffee 2 bekas kak ya buat.. baru tau naim suruh kak ya masak n bawak kat rumah utk celebrate birthday n anniversary.. ok ni memang surprise.. n i likee it... 


main menu malam tu... nasik komok(nasi orang thailand).. 

ok layan gambar kat bawah nie.. comel giler fatimah.. eee geram sgt tgk budak ni tau.. bestnya ader baby...


firaz, fatimah n hana...


hana memang jeles dgn fatimah nie... sebabnya bila fatimah ader orang akan main dgn fatimah jer.. haha.. 


mummy dgn fatimah n hana.. 

aku ader ambik gambar firaz dgn fatimah.. sebab masa tu hana dah balik awal.. abah dia ader kerja.. tp nanti aku post lain k.. 

tapi memang happy giler bila family datang celebrate birthday kita.. mungkin sebab umur dah byk.. hehe.. tak expect hadiah mahal2 lagi dah because this surprise moment is priceless... 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014