Monday, January 5, 2015

Seoul Garden Pot, Main Place

update makan lagi... kenaper 2-3 minggu ni update pasal makan jer?? haha... sebab aku baru transfer gambar2 dari phone ke laptop.. so jumpa mcm2 gambar.. so layan sampai muntah k aku citer pasal makan...

seoul garden hotpot.. bukan mcm seoul garden buffet grill n steamboat tu.. sedappnya mcm makan kat korea.. haha.. nampak tak propa aku?? tapi memang iyer.. walaupun aku tak pegi lagi korea.. tapi bila makan jer dgn chopstik n sudu panjang dia tu.. sup plak panas2.. perghh terus rasa mcm masuk dlm channel 393 plak.. sila muntah sekarang...

menu..

ni side dish.. aku tak order pun sebab tak suka sgt makan kimchi mcm tu jer.. masamlar..



ni kalau bukan set.. dia punya beef tu sedappp... chicken drumstik pun sedap... yg lain tak penah try..



ni bibimbap... jenis nasik kat bawah.. pastu atas lauk.. masa nak makan tu ko gaul semua... aku tgk dlm tv mcm tu.. tapi aku tak penah order ni lagi... 


ni hot pot sup.. basically memang pedas skit.. ada daging, ayam n seafood...
ada yg tambah kimchi dlm dia.. ader yg tak.. so boleh pilih..



menu hot pot seafood..

masa mula2 aku datang sini aku order ni.. lala hot pot.. sedap sgt... tapi naim tak suka n tak makan pun sebab bau kimchi kuat.. tapi pada aku sedap ajer.. 



2nd time aku order yg beef plak.. ni aku dah angkat keluar sebab nak makan dari dlm pot memang panas giler.. aku plak tak suka makan panas2 sebab aku tak boleh menikmati rasa makanan tu.. tapi sedapppp...


3rd time aku order chicken plak sebab bibik tak makan daging.. bibik aku pun suka... firaz pun makan satu mangkuk tu habis semua.. dia suka makan sini sebab nasik dia mcm nasi dia mcm pulut.. kena dgn tekak dia.. sebab dia memang payah skit bab makan.. tapi kalau kena dgn selera.. dia makan sama byk dgn portion orang besar...


tgk nie.. sebijik mcm kat koreakan? mcm dlm tv.. aku memang based on dlm tv jer sebab tak penah pegi korea lagi.. hehe.. hari2 dok mengadap korea.. record channel 393.. hari sabtu ahad aper lagi.. marathonlar cerita2 yg tak sempat nak tgk... sampai firaz ckp.. mummy ni koloya.. koloya.. koloya jer hari2.. :P


tadaaa.. tgk nasi dia... lupalar nak ambik gambar sudu.. korang jgn pandang lekeh mangkuk kecik ni.. nak habiskan satu mangkuk nie memang senak perut.. byk k n nasik dia mcm pulut.. serius kenyang kalau makan separuh pun...

 so far yg aku tau dia ader dua jer kedai yg hot pot nie.. yg lain semua grill n steamboat tu..

The Main Place
(Ala-Carte Menu)
Lot LG-12, LG Floor
Jalan USJ 21/10,
Persiaran Kewajipan,
47630 Subang Jaya,
Selangor Darul Ehsan

Tel: 603 – 8081 7385


Business Hour: 10.00am – 10.00pm


DPulze Shopping Centre
(Ala-Carte Menu)
Lot LG-06A, Lower Ground Floor
Lingkaran Cyber Point Timur
Cyber 12,
63000 Cyberjaya

Tel: 603-8800 9272

Business Hours:
11.30am – 10.00pm


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014