Saturday, January 31, 2015

The Sumbs (2)

Selepas sekian lamanya tak datang the sumbs.. so last week pegi makan kat the sumb.. ader byk menu baru.. ader western.. ader nasi.. noodle pun dah bertambah.. hmm.. menarik...

ok ni menu utk western n pasta..

menu rice... besarkan kalau korang nak tgk harga..

ok ni plak western...

gambar2 pasta dia mcm sedap jer.. yum yum...


drink pun dah byk dah.. tapi aku suka kat sini.. air dia memang murah.. berbanding restaurant yg sama level dgn dia..

naim try mee wantan.. oklar sedap.. tapi dry skit...

aku plak order pasta nie.. rasanya ala d sumb kot tulis kat menu dia.. oklar.. sedap.. 

pastu aku order mars bar.. memang selalu order kalau datnag sini.. tapi aku tak tau aper sebab skang nie mars bar dia mcm masam.. terus tak jadi makan. . dah 2 kali dah kena mcm nie.. tak tau memang masam ker.. sebab rasanya masa order dulu2 tak ader plak rasa masam tu.. hmm.. 

pastu kat belakang the sumbs ni ader construction.. elok plak masa aku nak start makan.. orang yg kat construction tu fogging.. adoii... potong betullar.. so makan cepat2 pastu blah.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014