Friday, January 30, 2015

Nasi Padang Kampungku, Jalan Kapar

Ni citer 2 minggu lepas.. biasalarkan.. bila transfer gambar baru tgk eh byk rupanya gambar makan.. pastu nak letak watermark lagi.. perasan tak aku ader watermark.. perasan x? perasan x? hahah.. giler jobo(perkataan orang nismilan utk orang yg mengada2).. kehkeh..

sebenarnyakan... aku nak carik kedai lain.. tapi jumpa kedai lain.. haha.. naim ajak aku pegi sampai ke jalan kapar sebab nak try satu kedai nie yg kluar JJCM kat tv3.. ko bayangkan skit punya jauh.. main redah jer...

oklar aku ikutkan jugak.. masukkan alamat kat dlm GPS.. tapi GPS tunjuk tempat lain.. haha.. sampai kat situ aperhal rumah orang plak... hambik ko.. tak taular salah GPS ker salah alamat.. 

tapi sebab dah lapar sgt.. aku nampak kedai nie kat tepi jalan.. nampak ramai orang.. so singgah jerlar.. masa tu pun dah kul 1 lebih.. perut dah lapar..


kedai nie betul2 depan pintu masuk NURO Dagangan Sdn Bhd ni..

ni sign board dia.. memang terang besar korang boleh nampak.. memang betul2 tepi jalan besar... 

aku makan nasi campur.. kat sini ader gulai kawah.. ader rendang ayam, daging n limpa... pastu lauk2 kglar.. 


ni aku punya nasik.. sedap kerabu dia..

masa ni naim tak nak makan lagi.. still lagi berharap nak pegi kedai yg dia carik tu.. haha.. aku cakap tak nak makan kat sini.. nanti kita pegilar kat kedai tu.. aku plak teman dia makan.. tapi bila aku dah habis makan.. firaz plak tido.. cancel cadangan tu.. terus makan kat situ jer.. 

naim ambik rendang limpa n kerabu.. naim ni memang cerewet bab makan.. kalau dia tak berkenan.. dia boleh minum air jer.. aku plak memang jenis belasah jer semua.. x sanggup nak berlapar...


menu dia memang ader mcm2..bukak sampai malam rasanya.. sebab ader western jugak..


sini ader nasi ayam...rojak buahlar.. sotong kangkung..tauhu bakar... mcm2lar ader kat sini..
yg paling best.. ader jual mcm2 jenis bubur manis.. bubur kacang ijau, jagung.. pulut itam.. best....


ada wifi lagi..


nampak tak lantai n meja2 dia.. semua bersih kan.. selesa..


abaikan muka budak tu.. sila focus dgn sink kat belakang tu.. hehe.. cantik n bersih..

overall memang aku boleh suggest korang pegi sini kalau dah sampai ke jalan kapar.. memang memuaskan.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014