Sunday, January 4, 2015

Ticket TGV for Free

1st day for New year we went to Sunway to watch movie...  this is how we celebrate New year.. how about u guys?? hmm.. tak sesuai k cakap mcm tu.. haha.. ok aku dapat ticket free.. rasanya utk staff maybank jer yg spent with Debit Card maybank.. every 100ringgit u get 1 ticket... so i actually have 12 tickets... max per staff is 12 tickets every month.. 

ni pass tiket.. 



ok ni ticket yg aku dah tukar.. aku dapat 12.. tapi tgk 10 jer.. 


bawak budak2 ni pegi tgk movie.. night at museum... haris dgn eiman tak boleh join sebab kat batu pahat.. kalau kat sana ada TGV boleh jugak aku poskan pass bagi kat diaorang.. tapi nie kat sana pun tak ader.. takperlar tak ader rezeki.. nanti bila2 acu belanja tgk movie k..



mula2 aku nak suruh diaorng posing mcm patung kat belakang nie.. tapi lain plak jadinya..

oklar power rangers pun power rangers lar.. whatever..

budak ni ready nak tgk wayang.. tapi baru tgk separuh dia dah ajak daddy dia kluar.. dia tak leh concentrate.. lagi satu dia kata bising.. hmm...

beriya2 jer ambik gambar.. 2 orang dari kanan tu memang tak enjoy. sorang kluar sorang lagi tido berdengkur2.. haha

dia dua orang nie memang asyik bergaduh jer.. tapi pegang tangan jugak.. haha.. so cute...

overall citer night at museum nie x beraper best mcm yg 1.. action dia kurang n lambat.. pastu mcm tak enjoy sgt.. aku bagi 3/5.. tapi ni pendapat aku jer.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014