Sunday, January 11, 2015

New look

ok aku dah tukar layout blog.. cantik x??? new look for 2015.. cewah.. haha.. tapi bukan aku buat.. aku tempah kat sue haida.. dia punya blog www.suesukasusun.blogspot.com .. senang kerja dgn dia.. aku suruh tukar tu dia tukar.. aku suruh tukar ni dia tukar.. n dia pun memang dah creative enough.. so skit2 jerlar tukar.. aku bab2 cretive ni memang slow skit.. tak pandai nak bagi idea dari scratch.. tapi bila dia dah buat tu.. aku taular nak tukar aper2.. 

gambar blog tak yahlar aku nak tepek kat sini kan sebab korang boleh tgk sendiri.. 

pastu aku suruh dia buat biz logo aku plak.. 

batik sisters... ni version background black.. aku suka.. cantik.. 

aku jual barang2 direct dari UK.. aper2 sahaja.. tapi normally aku jual barang2 dapur.. brand kenwood, philips, tefal, jamie oliver.. semua item yg memang mahal giler kat malaysia... 

so bolehlar view page n like page aku kat link bawah nie.. 


mesti mcm pelik kenaper nama batik sisters tapi jual periuk plak kan?; haha.. dulu memang aku jual batik dgn kakak aku.. tapi lepas tu stop sebab tak larat nak maintain...so aku dgn biz from UK plak. mula2 guna jer page nie tapi sebab ingat nanti boleh tukar nama.. tapi sekali tak bolehlar..  

so pasrah jerlar... haha.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014