Tuesday, January 13, 2015

Budak baik memang mcm ni...

Sabtu malam haritu rescue firaz pegi hospital.. masa jadi ni aku kat atas.. tgh borak2 dgn ibu thru fon.. pastu tetiba dengar naim panggil aku.. naim memang jarang nak panggil aku kuat2.. kalau aku tu biasalar.. haha.. dia kata turun tgk anak nie..

turun2 bawah tgh kepala firaz dah berdarah byk... dia terhantuk kat bucu meja makan... dia biasalar kan.. kalau tgk bola dia pun sama nak beraksi.. aku plak baru belikan dia tiang gol baru.. tapi masa beli tu dah pesan dah esok baru main kat luar.. jgn main dlm rumah.. eh tak.. tak dgr orang cakap.. entah mcm maner.. bola tu masuk bawah meja.. dia plak nak kejar bola tu.. tak perasan bucu meja.. teruslar terlanggar.. meja makan aku plak marmar.. memang koyaklar kat kening tu..

kul 11 lebih aku pegi anta kat DEMC.. ingat nak pegi klinik biasa.. tapi aku cakap kat naim kalau pegi klinik biasa nanti dia jahit.. so kalau pegi hospital mungkin dia boleh pakai glue jer.. 

so pegi DEMC..


ni tgk check up.. check demam, timbang berat n check heart beat.. 

ni darah dah berenti dah.. berlubang kepala.. dalam plak tu.. ngeri aku tgk.. kalau tgk mcm nie memang kecik jer.. tapi lepas doktor dah cuci.. doktor bukak nak tgk kena jahit ker per.. mang ai.. dalam tu.. huhu.. mengigil tangan aku tgk..

sementara nak jumpa doktor nurse tampal dulu gauze.. 

ni masa treatment.. naim kata terkejut tgk aku ambik gambar.. haha.. bukan sengaja aku nak ambik gambar.. nak tunjuk kat firaz balik.. sebab degillar jadi mcm ni.. lepasa ni serik dahlar kan.. 


dah lepas kena tampal.. 


budak baik memang mcm nie.. x pasal2 bertampal dahi... 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014